wtorek, 20 marca 2018

Pamiętna chwila - pierwsze zdanie przepisane z tablicy :)

Dzisiaj dzieci przepisały swoje pierwsze zdanie z tablicy do zeszytu, siedząc w ławkach jak na prawdziwych uczniów przystało :) Były z siebie bardzo dumne i zadowolone - ja również ! Wiem, że każda mama jest dumna ze swoich dzieci - ja się czuję ich "mamą szkolną" , ale naprawdę jestem z nich bardzo dumna i uważam, że mam bardzo zdolne dzieci - nie dlatego, że moje :) - Chociaż dlatego też :) Przy przepisywaniu z tablicy bardzo ważna jest prawidłowa koordynacja oko-ręka. Trzeba przenieść do zeszytu to co się zobaczyło na tablicy i jeszcze prawidłowo rozmieścić tekst w liniaturze. Jeśli chodzi o naukę pisania i czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną Jagody Cieszyńskiej to zaczynamy 4 część , a jest 5. Do wakacji spokojnie zdążymy zrobić wszystko co chciałam :)





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz